13.03 Українська мова Вчити с.191-192(підручник), вправи 444, 447(письмово);
https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s
13.03 Українська література 1. Вчити напа'мять вірш "Садок вишневий коло хати"
параграф 38- вчити правила; вправи 451, 452, 455(письмово);
параграф 39-вчити правила; вправи 462, 465, 468 (письмово).
2. Читати біографію Павла Тичини. Вчити напам'ять вірш на вибір " Не бував ти у наших краях" або "Гаї шумлять".
13.03 Англійська мова Vocabulary boxes- c. 155,156-виписати у словник, вивчити, вправа 5 с. 158 читати, перекладати.
13.03 Зарубіжна література Підручник, читати с. 232-236. Відповіді на питання на с. 236 питання 1-7(письмово у зошиті).
13.03 Математика Параграф 29, пунти 2 та 3, вивчити правила. Номери 1021, 1022, 1023, 1025, 1027-розв'язати у зошиті.
16.03 Українськалітература 1. Виразно читати вірш ст.201 "Блакить мою думку обвіяла".
2. Що таке "ліричний герой"-виписати у зошит та знати визначення.
3. Читати ст.209-210(біографія Є. Гуцала та твір "Лось"). Знати, що таке "оповідання".
16.03 Природознавство Параграфи 33 та 34 (читати). З параграфа 33 у зошит виписати властивості організмів.
16.03 Англійська мова Впр. 3, ст. 163 виписати і вивчити слова.
Впр. 2, ст.164 читати і перекладати текст.
17.03. Зарубіжна література. Виконати в робочому зошиті завдання 1-12 на ст. 238-239 підручника О.М. Ніколенко
17/03 Математика Параграф 29 п.4-вивчити правила. №1045, 1043, 1049, 1052-розв'язати у зошиті.
18/03 Природознавство Параграф 35 прочитати. Питання 6 (с. 156) виконати у зошиті.
18/03. Математика. Параграф 29- пункти 1-4 повторити всі правила. №1028, 1029, 1032, 1035, 1036- розв'язати у зошиті.
Фізична культура. З 12.03 по 02.04 переглядаємо матеріали за посиланнями: Поняття про здоровий спосіб життя https://drive.google.com/file/d/1eb4kQByap8oQqHb7o-8EAog9plnrZxu4/view?usp=sharing, комплекс вправ для розвитку м’язевої сили рук та ніг https://youtu.be/_VUhHWdkZjM Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення занять з баскетболу https://drive.google.com/file/d/0B2tLi6434g2JZHRINmlwZVR4c3c/view?usp=sharingСтійка баскетболіста, імітація. Переглядати з 0 с. до 1,53 сек. без звуку сек. https://youtu.be/5BP1lhb3FEo Історія виникнення баскетболу https://drive.google.com/file/d/1EkmWkG-cZOH5e1AuboCPmnlFUJPFDYx_/view?usp=sharing |
Інформатика.
Прочитати п.4.4 і 4.5 стор.156 і 163 відповідно. У робочому зошиті письмово дати відповіді на питання стор.161 і 168. Бажаю успіхів!
19.03. Зарубіжна література. Читати Кір Буличов "Дівчинка з землі". У хрестоматії ст. 429-440 ( до розділу "Про одну примару"). У зошиті записати план прочитаного.
19/03. Математика. Параграф 29 повторити. № 1039, 1040, 1047 розв'язати у зошиті.
20/03. Математика. Параграф 30, пункт 1(вивчити правило). № 1063, 1064, 1066, 1067 (розвязати у зошиті).
16/03 образотворче мистецтво. Архітектура космічного міста (намалювати фантастичний будиночок майбутнього).Дізнатися які пам"ятники архітектури є в Черкасах.
30/03 образотворче мистецтво. Ілюстрації до зоряного літопису. Створіть ілюстрацію до віршів Т.Г. Шевченка
30.03. Природознавство. Параграф 36, прочитати. У зошиті написати як застерегтися від укусів отруйних тварин та убезпечитись від отруєння рослинами та грибами.
30.03.-03.04. English Vocabulary box - с.173,175(записати в словник і вивчить). Повторити пори року та назви місяців. Впр.2,с.172-173(чит.,перекл.,невідомі слова в словник), впр.4,с.173(письмово)
31.03. Музичне мистецтво. Тема "Звучить хор", підручник с.130-132 (прочитати).
Тема "Музика та інші види мистецтва", підручник с.136-143 (прочитати).
31.03 Історія. Створити родинне дерево, опрацювавши матеріал підручника на стор.117-118, виконуємо в зошиті або на окремому листку
31.03. Математика. Параграф 30, п.2(вивчити правило). № 1072, 1073, 1074 розв'зати у зошиті.
31.03. Зарубіжна література. Читати в хрестоматії ст. 440-460 К. Буличов " Дівчинка з Землі" від розділу "Про одну примару" до розділу "Ми дивимося в минуле". Написати в зошиті відповіді на питання на ст.446, 460 або скласти план прочитаного.
Увага! Подивіться будь ласка Оголошення у Вкладеннях.
Дата | Укр. мова | Укр. літ |
30.03 | Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. §39 (вчити правила) впр. 462(письм.), впр. 465(письм.), впр. 468(письм.) | |
01.04 | Тренувальні вправи. §39, (повторити правила) Впр. 463(письм.), впр. 464(письм.), впр. 466(письм.) | Письмовий твір-роздум з теми «Турбота про світ природи і рідних людей – гуманна, гідна поведінка кожної людини» (за оповіданням Є.Гуцала «Лось») твір писати у звичайному зошиті з літератури |
03.04 | Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні. §40 (вчити правила), намалювати схему розділових знаків у зошиті ст. 203 (з прикладами), впр. 470 (усно), впр. 472 (письм.), впр. 475(письм.), впр. 476 (письм.) | Контрольна робота з теми «Рідна Україна. Світ природи» |
01.04. Природознавство. Параграф 37. Ознайомитсь з будь-яким визначником рослин чи тварин чи грибів в Інтернеті- назву визначника записати у зошит.
Шановні батьки, дорогі діти!
На українських телеканалах з 6 квітня стартує проект "Всеукраїнская школа онлайн". Про це стало відомо з повідомлення президента Володимира Зеленського в Facebook.
Програма проекту розрахована на учнів з 5 по 11класи, які зможуть дистанційно вивчати 11 предметів. Щоденно, з понеділка по п"ятницю, о 10:00 будуть розпочинатися трансляції уроків для учнів по телевізору. Кожний канал бере на себе зобов"зання транслювати уроки для конкретного класу:
5-й клас - Плюсплюс і 112 Україна;
6-й клас - ZOOM і NewsOne;
7-й клас - ZIK;
8-й клас - Індіго і УНІАН;
9-й клас - Рада і UA:Культура;
10-й клас - UA: Перший;
11-й клас - М1.
Уроки можна буде подивитися на офіційних сайтах Міністерства освіти і науки України в Facebook и YouTube.
01.04. Математика. Параграф 30, пункт 3(вивчити правило). №1081, 1082, 1083, 1084-розв'язати у зошиті.
02.04. Зарубіжна література. Читати в хрестоматії ст. 460-477 К. Буличов "Дівчинка з Землі" до розділу "У полоні". Дати письмові відповіді на питання на ст. 467, 477 або скласти план.
02.04. Математика. Параграф 30, пункт 4 - вивчити правило, повторити пункти 1-3. №1088, 1089, 1090, 1097(1 приклад) - розв'язати у зошиті.
трансляція уроків на Youtube-каналі МОН(bit.ly/USOSclass) або на телеканах Плюсплюс чи 112 Україна. Початок уроків о 10 годині.
понеділок | вівторок | середа | четвер | п'ятниця |
англійська мова | українська мова | українська мова | українська мова | англійська мова |
математика | математика | історія | математика | математика |
руханка | руханка | руханка | руханка | руханка |
англійська мова |
03.04. Контрольна робота з української літератури! Посилання для проходження тесту: https://docs.google.com/forms/d/1gRTRgjNb8ekyqLR793aS3qdjofvRJbFdZB2VVtf4Gt4/edit
03.04. Математика. Параграф 31 - вивчити правила округлення. №1113(усно), 1123(усно), 1129(розв'язати у зошиті).
06.04 Образотворче мистецтво. Тема уроку "Симфонія кольорів Всесвіту". Знайти визначення - абстрактний живопис, знайти приклади. Намалювати абстрактну композицію "Я бачу музику"
Фізична культура. З 06.04 по 10.04 переглядаємо відео за посиланнями:
06.04. Модуль баскетбол: подвійний крок.https://www.youtube.com/watch?v=jY05FekqPVI Підтягування.https://www.youtube.com/watch?v=XHMXrVkgyO0
08.04.Модуль баскетбол: передача м’яча в русі в парах і трійках. https://www.youtube.com/watch?v=UYXgHWQpf98 Підтягування.https://www.youtube.com/watch?v=XHMXrVkgyO0
10.04 Модуль баскетбол: подвійний крок. https://www.youtube.com/watch?v=jY05FekqPVI Підтягування.https://www.youtube.com/watch?v=XHMXrVkgyO0
06.04. Укр. мова.РМ. Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. Ст. 197 впр. 458, читаєте текст, визначаєте які типи мовлення поєднано у тексті, який із них основний, визначаєте стиль тексту та запишіть його. Складіть та запишіть план тексту. За планом напишіть переказ тексту. (У зошитах пишемо тему, що зазначено вище, тобто як контрольний переказ) 08.04Укр. мова. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та словосполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами. §41 впр. 478 (усно, обов’язково ознайомтеся з таблицею!), впр. 479 (письмово), Д/з впр. 481 (письмово) Укр. літ. Максим Рильський. Основні відомості про поета. Його вміння бачити красу рідної природи і створювати красу засобами поетичної мови. «Дощ» («Благодатний, довгожданий…»). «Осінь-маляр із палітрою пишною…». Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям. Читати ст. 212 біографію М. Рильського, читати вірші ст. 213, (Д/з один із віршів вивчити напам’ять!). ст. 214 (письмово у зошиті відповісти на запитання 1, 2, 3, 5). 10.04 Укр. мова. Тренувальні вправи.§41 (повторити таблицю з впр. 478)впр. 482 (письмово), ст. 209 ознайомитися з послідовністю синтаксичного розбору простого речення (усного та письмового). Д/з впр. 486 (письмово, зробити письмовий синтаксичний розбір двох простих речень на вибір, всі інші усно) Укр. літ.РМ. Письмова художня замальовка про природу.Потрібно написати твір про природу за планом. Беріть до уваги вивчені вірші М. Рильського «Дощ» та «Осінь-маляр із палітрою пишною…». План до твору 1.Яку пору року ви описуєте. 2.Як змінюється природа в цю пору року. 3. Які асоціації у вас виникають з приходом цієї пори. 4. Чому мені подобається/не подобається ця пора року. 06.04. Природознавство. Параграф 38. У зошиті дати відповіді на запитання: 1. Що таке чинники середовища життя? 2. На які групи поділяються чинники середовища життя? 3. Які є чинники неживої природи? |
Зарубіжна література 07.04. Читати в хрестоматії ст. 477-492 К. Буличов "Дівчинка з Землі" від розділу "У полоні" до кінця твору. Розгадати кросворд на ст.492.
Зарубіжна література 09.04.Подивитися мультфільм « Таємниці третьої планети» https://www.youtube.com/watch?v=zZFeGoMgsBo
07.04. Історія. Повторити Тему 5. Дослідники історії (Параграфи 19 та 20) та виконати тестові завдання, які я прикріплюю. Відповіді на тести записуємо у робочий зошит, пишемо розбірливо, фотографуємо та присилаємо мені на адресу gitevl@ukr.net до 08.04 до 14.00. Прохання підписувати сторінку зошита. Фото родинного дерева з попереднього уроку теж прислати мені до 08.04.
08.04. Природознавство. Параграф 39. У зошиті відповідь на питання 6(с. 172)на прикладі однієї дикорослої(не тієї, що вирощують люди на городах або полях) рослини і однієї дикої тварини(не тієї, що люди вирощують у своїх господарствах).
08.04. Математика. Параграф 32. № 1145 - 1151-всі усно. № 1152, 1153, 1154 - письмово у зошиті.
09.04. Зарубіжна література Подивіться мультфільм «Таємниці третьої планети» https://www.youtube.com/watch?v=zZFeGoMgsBo Пройдіть тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=824100. Зараховую лише перше проходження, система розпізнає тих, хто робить спроби виконати тест під чужим іменем, тому давайте працювати чесно.
09.04. Математика. Параграф 32. № 1157, 1159, 1162 письмово у зошиті.
Завдання з англійської мови від 06.04 до 10.04 надіслано на Viber y групу 5 класу(батьки).
10.04. Математика. Параграф 32. №1163, 1165, 1167- розв'язати у зошиті.
10.04. Музичне мистецтво! За підручником "Музичне мистецтво" 5 кл., автор Кондратова Л. Г., читати с.144 - 147 "Музика і слово". Прослухати музику М. Глінка романс "Жайворонок" у виконанні дитячого хору. Провести усний аналіз цього твору за планом. За бажанням можна створити проект "Ліричний романс"( з питань створення проекту звертатись безпосередньо до Компанійця Сергія Григоровича - 0989267715. Консультації безкоштовні!)
Дочекались! Тест з природознавства можна пройти за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=623620 . Далі вказуємо прізвище та ім'я учня та приєднуємося до проходження тесту. Так що, вперед!
13.04. Природознавство. Параграф 40, прочитати і проходимо тест за посиланням вище. Поки, що тест здолали 11 учнів.
Фізична культура.Модуль легка атлетика. 13.04, 15.04, 16.04 переглядаємо відеоматеріали за посиланнями: Інструкція з безпеки життєдіяльності під час проведення уроків з легкої атлетики: https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-tehniki-bezpeki-pid-chas-zanyat-legkoyu-atletikoyu-86342.html Біг на короткі дистанції: https://mylifesport.ru/text.php?id=30 Підтягування: https://www.youtube.com/watch?v=XHMXrVkgyO0
13.04 Образотворче мистецтво. Тема "День цирку на фестивалі" Намалювати композицію з цирковими героями
14.04. Зарубіжна література.Подивитися відео https://www.youtube.com/watch?v=s_jAWFl8a1c&fbclid=IwAR3QO-GWj1UqjWGoTUXa2op40FZcPBQQlWOlvztMfQ83djxzYnLk_EAWQQg або прочитати в хрестоматії про Роальда Дала (сторінки подивіться в змісті) та 1- 5 розділи повісті «Чарлі й шоколадна фабрика» http://www.ae-lib.org.ua/texts/dahl__charlie_and_the_chocolate_factory__ua.htm#01
14.04. Історія. Опрацювати параграф 21. Виписати в робочий зошит поняття:"праця", "господарство", "привласнювальне господарство", "відтворювальне господарство", "натуральне господарство", "товарне виробництво", "гроші", "товар", "ринкове господарство". Запитання в кінці параграфа на сторінці 123 опрацювати усно.
15.04. Природознавство. Параграф 41. До закінчення часу на виконання тесту 50 хвилин!
16.04 Інформатика. Переглянути відеоурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=14WHU4O_lL8
16.04. Математика. Параграф 33, п. 2, вивчити правило. №1189, 1193- письмово, у зошиті.
13.04 | РМ. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. Ст. 211 (ознайомитися з інформацією про листування), Впр. 489 (усно) (ознайомитися з текстом, звернути увагу на побудову листа), впр. 490 (усно ознайомитись із традиційними для листування звертаннями, та письмово скласти з 2-3 звертаннями речення), впр. 491 (усно, ознайомитися з побажаннями), впр. 492 (усно, ознайомитися з пам’яткою «Як написати лист»), Д/з Впр. 495 (письмово, складіть текст вітальної листівки з нагоди Дня матері, обов’язково зверніть увагу на опрацьовані вами звертання та побажання, їх можна використовувати у вашому листі). | |
15.04 | РМ. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці) Конспект уроку і завдання прикріплені у Google Classroom. Код курсу, за яким ви можете приєднатися:ulq7kfq (Потрібно завантажити документ прикріплений у завданні і відкрити у себе на комп'ютері чи телефоні, якщо щось не виходе, обов'язково запитуйте) | Григір Тютюнник. Коротко про письменника. «Дивак». Ідея неповторності й багатства внутрішнього світу людини. Паралельність і єдність двох світів – природи і людини, зображені в оповіданні. Точність і лаконізм описів природи. Чит. біограф. Г. Тютюнника ст. 215, чит твір «Дивак» ст. 215-221 |
17.04 | Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. §42 (вчити правила ст. 215), впр. 502 (письм.), впр. 504 (письм.)(ознайомитися з послідовністю синтаксичного розбору складного речення (письмового та усного), зробити письмово та усно синт. розб. перших 3-х речень у вправі!) Д/з впр 503 (письм.) | Допитливий, чуйний, добрий хлопчик Олесь, його жага пізнати загадковий світ природи, уміння фантазувати, уявляти. Гідна поведінка Олеся як позиція особистості. Письмово відповісти на запитання 1,2,3,11 ( написати невеличкий план до твору), 12 (за планом характеристики письмово охарактеризувати Олеся (можна використовувати цитати з твору)) ст. 221-222 План характеристики: 1. Вік. 2. Портрет хлопчика. 3. Його вчинки у творі. 4. Ставлення Олеся до будь-чого у творі. 5. Уява хлопчика. 6. Його поведінка. |
16.04. Зарубіжна література Прочитати 6-12 розділи повісті Р.Дала «Чарлі й шоколадна фабрика» http://www.ae-lib.org.ua/texts/dahl__charlie_and_the_chocolate_factory__ua.htm#06
17.04. Математика. Параграф 33. №1194, 1196 - роз'язати у зошиті.
17.04. І знову Музичне мистецтво. У підручнику "Музичне мистецтво" 5 клас, автор Кондратова Л. Г. читати с.148-151, тема "Музика та візуальні види мистецтва". Прослухати п'єсу М. Мусоргського №10 "Богатирські ворота". Проаналізувати за планом твір у підручнику на с.149(усно). За бажанням можна зробити проект "Музика мого села".
Тест з природознавства. На нього можна попасти за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=962367 Тест можна виконати до 10 години 22 квітня.
21.04. Зарубіжна література Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=242175 Прочитати розділи 13-22 http://www.ae-lib.org.ua/texts/dahl__charlie_and_the_chocolate_factory__ua.htm#13
21.04. Математика. Повторити параграф 33. №1192, 1198- розв'язати у зошиті.
21.04. Історія. Опрацювати параграф 22, повторити параграф 21, виконати письмово завдання 1-4 на сторінці 129 (фото робіт прислати), приєднатись до classroom, код mnbv6zf та виконати тест.
Українська мова та українська література
22.04 | Тренувальні вправи. §42 (повторити правила ст. 215) впр. 504 (зробити письмово та усно синт. розб. 4 і 5 речення). | Урок виразного читання. Читання напам’ять прозового уривка з оповідання Григора Тютюнника «Дивак». Потрібно вибрати уривок із твору (4-5 речень) і вивчити їх на пам’ять. |
24.04 | Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. §42 (повторити правила ст. 215, звернути увагу на сполучники) Впр. 498 (письм), 499 (письм). | Микола Вінграновський. «Сіроманець». Захоплююча й драматична історія про хлопчика й вовка, як приклад гармонії людини й природи. Гуманізм повісті. Чит. біограф. М. Вінграновського ст. 223, чит. повість «Сіроманець» ст. 223-235. |
22.04. Природознавство. Параграф 43. У зошиті письмова відповідь на питання 6, с.188. І до 10 години ще можна пройти тест тим хто не встиг.
22.04. Математика. Ще раз повторити параграф 33 та розв'язати у зошиті завдання №1203 і 1206.
22.04. Зарубіжна література Додаткове посилання для проходження тесту за твором К.Буличова "Дівчинка з Землі" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=828250
23. 04. Математика. Знову повторити параграф 33. №1211 та 1214 розв'язати у зошиті.
23.04. Зарубіжна література Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=507926 Прочитати розділи 23-30 повісті-казки Р.Дала «Чарлі й шоколадна фабрика»
Фізична культура.Модуль легка атлетика. 22.04, 23.04 переглядаємо відеоматеріали за посиланнями: Біг на середні дистанції: https://stud.com.ua/106780/meditsina/seredni_distantsiyi Згинання та розгинання рук в упорі лежачи (віджимання від підлоги): https://www.youtube.com/watch?v=VgndNUYqCzg Увага! До 30.04 пройти підсумковий тест з модуля легка атлетика за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=443023
24.04. Завдання з музичного мистецтва! У підручнику (електронний варіант) читати с.154-157, тема"Музика у театрі". Послухати вальс П. Чайковського з балету "Спляча красуня" та проаналізувати цей твір. Також усна відповідь на питання підручника після прочитаного. За бажанням підготувати проект "Дитячий балет", ось як!
24.04. Математика. Повторити параграф 33. №1219 та 1223 виконати у зошиті.
27.04. Природознавство. Прочитати параграф 44, можна переглянути презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wk5Ql0RqZE0
27.04 | Узагальнення та систематизація знань з теми. §38 (повторити правила), впр. 456 (письм.), §39 (повторити правила), впр. 457 (письм), §40 (повторити правила) впр. 474 (усно), §41 (повторити правила), впр. 480 (усно), §42 (повторити правила), впр. 502 (письм.) | |
29.04 | Контрольна робота з теми «Відомості із синтаксису й пунктуації» Будуть розроблені онлайн-тести на Google Classroom, посилання з’явиться пізніше. | Доброта, вигадливість, рішучість Сашка, його здатність на самостійні вчинки, особливо у відстоюванні своєї позиції. Дочитати повість «Сіроманець» ст. 236-248, письмово зробити у зошитах завдання 11 ст. 249 (необхідно охарактеризувати Сашка і Василя Чепіжного за поданим планом у підручнику) |
27.04 Образотворче мистецтво "Фінальна святкова вистава" намалювати ескіз театральної сцени із декораціями до космічної вистави.
28.04. Зарубіжна література.Подивіться фільм «Віллі Вонка й шоколадна фабрика". До 15 години 30 квітня виконайте тести https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=494795
28.04 Історія. Підготувати міні - проект на одну з тем: 1) "Харчування людей у минулому", 2) "Родинні традиції та свята", 3) "Одяг людини у минулому". Проект може бути у довільній формі, наприклад,у формі презентації або можна виконати його на ватмані чи окремих листках. Фото чи презентацію надіслати мені на скриньку чи у Viber, чи у classroom. Обов'язково повинен бути опис проекту. Подбайте про змістове та естетичне наповнення проекту!
28. 04. Математика - завдання самостійної роботи надіслані на Viber, яким користуються батьки 5 класу. Час на виконання любого варіанту 2 дні.
29.04. Природознавство. Повторюємо тему 2, розділу 3 "Планета Земля як середовище життя...", через тиждень завершальна робота. За бажанням можна створити міні-проект "Моя улюблена тварина", або "Найцікавіша рослина". Проект у довільній формі, його фото можна надіслати у Viber який використовують батьки 5 класу.
30.04. Зарубіжна література. Подивіться експрес урок https://www.youtube.com/watch?v=L4j-A062vCU Починаємо читати повість Туве Янсон «Комета прилітає»: у хрестоматії (видання 2015р.) ст..547-556 ( до перших двох запитань за змістом тексту). Виконайте тест до 15 години 05.05. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=379218
30.04. Математика. Параграф 34 пункт 1, вивчити правила. №1229, 1232 розв'язати у зошиті.
Фізична культура. З 27.04 по 30.04 переглядати відеоматеріали за посиланнями:Модуль легка атлетика.Техніка метання м’яча на дальність з розбігу.https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/4430 Піднімання тулуба в сід.https://www.youtube.com/watch?v=D9eS56gin8I Увага! Учні, які хочуть покращити оцінку з тесту з легкої атлетики, можуть зробити повторну спробу до 08.05 за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=419500
04.05. Природознавство. Продовжуємо повторення теми 2, розділу ІІІ, завершальна робота на наступний урок. Потренуватись можна за підручником с.194-195. Виконану роботу навіть можна надіслати на перевірку(за бажанням) на Viber(номер знають батьки). Не забудьте роботу підписати. До наступного уроку ще є час на виконання проекту(вже є 4 проекти і про оцінки у середу).
04.05 | Пряма мова. §43 (вчити правила ст. 219) Впр. 506 (усно), впр. 507 (письмово, потрібно списати речення і підкреслити пряму мову в них) | |
06.05 | Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. §43 (вчити правила ст. 220, про розділові знаки в реченнях із прямою мовою) Впр. 508 (письм.), впр. 509 (письм.) | Урок позакласного читання. М. Павленко. «Миколчині історії». Читати в інтернеті історії: «Найда», «Вечеря», «Ураган». Посилання: https://www.rulit.me/books/mikolchini-istorii-read-394488-1.html |
08.05 | Тренувальні вправи. §43 (повторити усі правила в параграфі). Впр. 510 (письм.), впр. 512 (письм.) | Урок позакласного читання. М. Павленко. «Миколчині історії». Виконати самостійну роботу за посиланням у GoogleClassroom. Код доступу до курсу: ulq7kfq |
04.05 Образотворче мистецтво. "Кіно про космічну подорож" . Намалюйте ескіз кадрів до улюбленого кінофільму.
05.05. Зарубіжна література. Продовжуємо читати повість Туве Янсон «Комета прилітає». У хрестоматії (видання 2015р.) ст.556-564 ( до запитань за змістом тексту). Виконайте тест до 15 години 07.05. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=277139
05.05. Історія. Опрацювати параграф 23 "Наука та освіта на українських землях". Письмово у робочому зошиті виконати завдання 1-6 на сторінці 133.
05.05. Математика. Параграф 34, пункт 2. №1243, 1244 - письмово.
Фізична культура. 04.05, 06.05, 07.05 переглядаємо відеоматеріали за посиланням:Модуль легка атлетика.Техніка стрибка в довжину з розбігу способом«зігнувши ноги»:https://stud.com.ua/106785/meditsina/stribkiТехніка «човникового» бігу:https://ideasport.com.ua/krossfit-vpravi/texnika-vikonannya-chovnikovogo-bigu-i-cikavi-fakti-pro-jogo-korist.htm
06.05. Математика. Завдання сьогоднішнього уроку у групі Viber батьків п'ятого класу. Там дві самостійні роботи, виконати обидві, час виконаня - сьогодні. Виконані роботи скинути на Viber Миколі Олександровичу.
06.05. Природознавство. Закінчуємо вивчення теми і тому завершальна робота за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=272078 Уже є 11 робіт про рослини або тварини, всі оцінки 10 і вище балів, сьогодні ще можна встигнути з цією роботою.
07.05. Зарубіжна література Продовжуємо читати повість Туве Янсон «Комета прилітає». У хрестоматії (видання 2015р.) ст.565--574 ( до запитань за змістом тексту).Виконайте тест до 15:00 12.05 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=195597
08.05. Математика. Завдання самостійної роботи - у групі Viber батьків 5 класу, робота на повторення, виконувати можна до вівторка, роботу -на Viber учителю. Результати попередніх робіт буде повідомлено усім.
08.05. Музичне мистецтво. У підручнику прочитати с.158-163, тема "Музика в кіно", послухати музику Є. Крилатова з кінофільму "Гостя з майбутнього" та проаналізувати твори за планом у підручнику. За бажанням виконати проект "Знімаємо кіно".
12.05. Історія. Для перевірки домашнього завдання пройти тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=553218. Опрацювати параграф 24, підготувати у довільній формі проект "Ігри і дозвілля мої та моїх батьків" (можна використати матеріал підручника на сторінках 138-139). Прохання підписувати свою роботу. Виконати до 19.00 18.05
12.05 Зарубіжна література. Продовжуємо читати повість Туве Янсон «Комета прилітає». У хрестоматії (видання 2015р.) ст. 574-582 ( до запитань за змістом тексту). Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=825472 (час проходження 20 хвилин). Завдання необхідно виконати до 14 травня 15:00
Фізична культура. З 12.05 по 15.05 переглядаємо відео за посиланнями:Модуль легка атлетика. Техніка стрибка у висоту з розбігу способом «переступання»:https://mylifesport.ru/text.php?id=108 Техніка стрибка в довжину з місця:https://www.youtube.com/watch?v=H18nzVu4xJY Модуль футбол.Техніка і тактика гри у футболі saa88e3d91ea84479.jimcontent.com До 19:00 15.05 пройти тест з модуля футбол (дві спроби) за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=785733
13.05 | Діалог. Тире при діалозі. §44 (вчити правила ст. 222) впр. 513 (усно), впр. 515 (письмово). | Контрольна робота. Контрольний письмовий твір «Мій улюблений літературний персонаж». Написати у робочих зошитах контрольний твір. Обов’язково записати назву твору: «Мій улюблений літературний персонаж». Твір написати за поданим планом: 1. Мій улюблений персонаж (вказуєте з якого твору та хто автор). 2. Чому він вам подобається (можна написати про його характер, які риси цього героя вам імпонують, його зовнішність, вчинки та ін.) 3. Ваші враження від твору та улюбленого героя (Можливо він вас чомусь навчив, чи відкрив для вас щось нове). |
15.05 | Тренувальні вправи. §44 (повторити правила) Впр. 514 (усно), впр. 516 (письмово). | Узагальнення й систематизація за рік. (Тест за всіма творами та авторами другого півріччя) Тест буде розміщено на GoogleClassroom. Код доступу до курсу мови і літератури: ulq7kfq |
13.05. Природознавство Параграф 45 та можна переглянути презентацію за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s
13.05. Математика. Завдання самостійної роботи передано на Viber батьків 5 класу. Роботу виконати сьогодні та надіслати.
14.05. Математика. Повторити розділ 4, параграфи 18, 19, 20. В зошитах розв'язати №590, 625, 657, на перевірку не посилати, підготуватись до самостійної роботи , яка буде завтра.
18.05. Музичне мистецтво. Тема "У гостях у цирку", с.164-167, прослухати музику Ж. Оффенбаха галоп з опери "Паризький балет" та проаналізувати твір за планом. За бажанням виконати та надіслати вчителю проект "Історія цирку".
18.05. Природознавство. Параграфи 46 та 47, уважно прочитати та підготуватись до роботи яка буде наступного уроку.
18.05 | Узагальнення та систематизація знань з теми «Відомості із синтаксису й пунктуації». Повторити правила §43 та §44 (Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. Діалог. Тире при діалозі.) | |
20.05 | Контрольна робота з теми «Відомості із синтаксису й пунктуації» Тест буде розміщено на GoogleClassroom. Код доступу до курсу мови і літератури: ulq7kfq | Самостійна робота за твором Г. Тютюнника «Дивак». Тест буде розміщено на GoogleClassroom. Код доступу до курсу мови і літератури: ulq7kfq |
22.05 | Повторення й узагальнення вивченого в кінці року. Лексикологія. (§3 - §10). Будова слова й орфографія. (§11 - §14. Впр. 518 (письм.), впр.523 (письм.). | Самостійна робота за твором М. Вінграновського «Сіроманець». Тест буде розміщено на GoogleClassroom. Код доступу до курсу мови і літератури: ulq7kfq |
19.05 Зарубіжна література До 09:00 21.05 (час проходження - 20 хвилин) зробіть тест-узагальнення «Я знаю зарубіжну літературу» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9708726
18.05 Образотворче мистецтво "Повернення на Землю" намалювати малюнок з багатофігурною композицією святкування свята ВСІ МАЛЮНКИ ПЕРЕСИЛАЄМО НА ВАЙБЕР АБО МЕСЕНДЖЕР ДЛЯ ВИСТАВЛЕННЯ ОЦІНОК.
19.05 Історія. Шановні учні! Вітаю вас з закінченням вивчення історії у 5 класі. Дякую вам за вашу роботу, а вашим батькам за допомогу. Для перевірки набутих знань за рік пройдіть до 19:00 25.05 котрольний підсумковий тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4889920 (одна спроба, час не обмежено) Хто ще не взяв участь у олімпіаді, 20.05 - останній день.
19.05. Математика. Повторити параграфи 21 та 22, розв'язати №750 та 752.
20.05. Природознавство. Так ось ми добралися до закінчення вивчення курсу цього предмету. Вам залишається дуже уважно прочитати параграф 48, не менш уважно повторити параграфи 45, 46, та 47 і, лише після цього, виконати тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6622723 Тест працює до понеділка.
20.05. Математика. Повторити параграфи 23 та 24, у зошиті розв'язати №783 та 837.
21.05. Математика. Повторити параграфи 25 та 26, у зошиті розв'язати №865, 895, 898.
25.05. Я вітаю усіх учнів з останнім тижнем коли задають домашні завдання, він уже останній. А з природознавства домашнє завдання "знати все"- це значить упорядкувати свої знання. і не тільки з цього предмету, згадати, що у 6 класі цього предмету НЕ буде, а будуть інші, і не один. Хто ще не встиг, можна пройти останній тест з предмету, ще є час.
27.05. А тут ще математика де потрібно повторити параграф 30, №1072, 1082, 1085 - виконати у зошиті.
27.05. Природознавство. Набувати практиних умінь по догляду за рослинами та тваринами, про це будете згадувати на уроках.
Коментарi